André,

>Onderaan Rechts heb ik ipv een icoontje een venstertje waar tekst kan ingetypt
>worden en waarmee ook een ander venster geopend kan worden - daar kunnen
>parameters ingesteld worden - ik vind wel niets om uit te schakelen -
>Terzijde: als je voor de eerste maal Search inschakelt is het opbouwen van de
>index een belasting voor het systeem - de prioriteit wordt achteruit geschoven
>als
>men werkt; men kan het programma ook pauseren
>De error melding was continu ook als LO niet draaide - Dit verdween na
>verwijderen LO3.6 .
> [...]

Het is inderdaad Windows Search (versienr). Dat programma wordt meegeleverd met
MS Office of kan gratis gedownload worden door MS Office gebruikers.
Je kunt zonder gevaar een service van automatisch op handmatig zetten en
stoppen (en later desgewenst weer op automatisch zetten).
(Configuratiescherm - Systeembeheer - services, service selecteren en
Eigenschappen openen)

Winfried