Hallo medegebruikers,

Voor een werkstuk van mijn schoondochter heb ik een aantal 3D-staafdiagrammen
gemaakt. Ik heb ze opgeslagen als Excel-bestanden en zij heeft de diagrammen in
haar tekst (Microsoft Word) verwerkt.
Als ik de staafdiagrammen in haar Word-bestand vergelijk met die in mijn
Calc-bestand, dan valt mij op dat bij Word ook nulwaarden op de X-as keurig de
kleur krijgen die in de legenda wordt vermeld, maar bij Calc niet. Bij Calc
wordt wel een nul vermeld (ik heb de waarde van de staven in de grafiek laten
vermelden), maar de betreffende kleur uit de legenda wordt niet weergegeven.
Weet iemend of dat wel mogelijk is en zo ja, hoe.

Groeten,
Gerrit.