Dag Thomas,

> Ik wil het aantal recent geopende bestanden in L.O. Writer wijzigen.
> Op dit moment staan er zo'n 10 in waarvan er al enkele niet meer op de
> harde schijf staan (Menu - Bestand - Recent geopende documenten).
>
> Waar kan je dit wijzigen of instellen ?, In de configuratie of opties heb ik
> niets
> gevonden.
> Maar misschien heb Ik er overheen gekeken ?.

Er is een extensie HistoryMaster, waarmee je kunt instellen wat je wilt
behouden, wat weg kan, hoeveel historie je wilt bewaren (tot 100 documenten,
geloof ik) en waarmee je de historie per type document kunt opvragen (bijv.
alleen writer-bestanden).
Met googelen zal je hem wel kunnen vinden, zo niet, dan zal ik in mijn archief
zoeken. De extensie is gemaakt voor OOo, maar werkt (nog) goed in LibO.
Hier op kantoor wordt hij door velen gebruikt.

Winfried