Ik wil iedereen uitnodigen om een betere formulering te bedenken voor
Try-out voor tijdsinstellingen, want die vlag dekt de lading niet.

[...]    maar je kan ook
je notities zien. Er staat ook een klok op en een chronometer die
aangeeft hoelang je al aan het praten/presenteren bent.

Volgens mij is deze functie om te testen / meten hoe lang je pre dia nodig hebt. En wordt er ook niet iets opgenomen/vastgelegd?

Is een try-out een repetitie ? Of gewoon tijd-test?
Ik denk dat try-out inmiddels wel als Nederlands wordt geaccepteerd?

groetjes,
Cor

--
 - Cor Nouws