unsubscribe!
ik heb al 6 keer aangegeven dat ik geen e-mails van libreoffice wens
te ontvangen, maar m'n mailbox stroomt maar vol!

Op 06-12-13 heeft Theo van Nunen<tvnu...@tele2.nl> het volgende geschreven:
> Beste lezers,
> Mogelijk heb ik de oplossing.
> Met de volgende stappen
>
>  1. LibreOffice verwijderd met Revo Uninstaller (verwijderd beter dan
>     Windows).
>     Maar verwijderd nog niet alles.
>  2. In de "verborgen map" Gebruiker naam -> AppData -> Roaming, map LO
>     map verwijderd.
>  3. In C -> Program Files(x86) -> achtergebleven LO verwijderd.
>  4. Met Ccleaner alles opschonen.
>  5. Met Eusing free registery cleaner, register verder opschonen.
>     Ccleaner haalt ook niet alles weg.
> [...]

“To write as well as I can and learn as I go along. At the same time I
have my life which I enjoy and which is a damned good life."