Hallo Allemaal,

ik zit al een tijdje met een probleem van afprinten:

het gaat over een LO-bestand dat " staand" is opgemaakt.
Ik probeer dit af te drukken als een " A5" boekje,
onder pagina layout is " brochure" geselecteerd, en onder eigenschappen - apparaat is booklet printing aangezet.
In de gelecteerde lade van de printer zitten " liggende" A4 papieren.

Als ik nu print krijg ik inderdaad het gewenste boekje, alleen krijg ik de tekst niet goed.
Selecteer ik " landscape", dan staat de tekst gedraaid.
Selecteer ik "portrait", dan komt de tekst er heel klein op.
Als ik het bestand omzet naar " liggend" dan komt de tekst er nog kleiner op.

Ik werk op Centos ( Linux ) , de LO versie is 4.0.4.2.

Alvast bedankt voor goede raad.

--
Johan Vermeulen
IT-medewerker