Dag Nico,

Nico Koolsbergen wrote (21-02-14 08:59)

> Gelukt. Dank! Ik vind het echter geen eenvoudige procedure en de Help is
> onduidelijk - of ik ben te dom. Ik ben gisteren nog uren aan het
> proberen geweest zonder succes... Maar  nu ben ik er!

Alle drie (vier) zijn waar, of misschien maar twee (drie) ;)

Bij antwoorden probeer ik het 'systeem' uit te leggen. Daarna moet het
met wat vallen en opstaan wel te doen zijn. Toch ? :)

Blij te lezen dat het nu OK is!

vr. groet,

Cor
--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6