Op woensdag 2 april 2014 17:50:35 schreef mart en wil van der Krogt:
> Ik weet dit adres voor de LibreOffice gebruikers is.
> Toch komen er regelmatig vragen aan de orde over LInux.
> Daarom hieronder dit verzoek.
>
> Ik zoek iemand die mij t.z.t. kan vervangen voor hulp aan huis met Linux
> Ubuntu. Ik adviseer momenteel mensen die nog Windows XP hebben om over te
> stappen naar Linux. Nu wordt me gevraagd: Waar krijg ik hulp als u er niet
> meer bent?
> Ik ben inmiddels 83 en deze vraag is wel terecht, maar ik weet er nog geen
> antwoord op.. Ik woon in Zoetermeer en zoek iemand, die nog wat jonger is
> [...]

Hallo Wil,

ik woon in Benthuizen, dus dichtbij, en ben zo'n 10 jaar jonger. Ik ben vooral
actief in de openSUSE gemeenschap en heb onlangs meegedaan aan een sessie
"train de trainer" van de HCC waarin een Xfce distributie van openSUSE gemaakt
wordt ter vervanging van Windows XP, maar ik heb een grote algemene kennis van
Linux, dus iets van Ubuntu kan geen probleem zijn.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf