​In Calc haal ik een bestand.CSV binnen met alle boekingen van mijn bank.

Dat bestand wil ik aanvullen met de codes van mijn Budget aan de hand van
het nummer van bijschrijving. Daartoe heb ik een tabel met
[Budget|RekNrBIJ].
Procedure:
Open bestand.CSV
Doe tot eind bestand.CSV
  Lees bestand.CSV
  Zoek nummerBIJ in tabel [Budget|RekNrBIJ]
  Indien gevonden
    Zet Budget van tabel in Budget van bestandNieuw.CSV
  anders
    Zet ?                             in Budget van bestandNieuw.CSV
eind Doe      ​
sluit bestand.CSV
sluit bestandNieuw.CSV

Het gebruik van TableLookUp heb ik nog niet gesnapt.