Bij mij werkt in LibreOffice de Som knop ook goed. Moet alleen het veldformaat op datum zetten.

Rob

Op 06-08-14 om 12:02 schreef Jan Koll:
Even een formule maken: kolom A: celeigenschappen Datum (voorbeeld 16-08-2014), Kolom B niets mee doen (invullen in dit voorbeeld 14 dagen), Kolom C: celeigenschappen Datum en formule A1+B1 (resultaat 16-08-2014 + 14 = 30-08-2014)
Resultaat:
16-08-14     14     30-08-14

Jan