Allen,Op een pc thuis (oude versie 4.0.6) werkt het kopiëren wel goed,
      met de aangepaste kolombreedtes.Zal hier de nu aangeboden versie 4.3.5
installeren en kijken of
      het daarmee ook goed gaat en dat dan ook bij de klant laten
      doorvoeren.Aan de suggestie van Alex had ik nog niet gedacht. Dat werkt
bij
      mij hier thuis ook.Ik kan dus verder.Dank voor jullie geweldig
meedenken!JoopH.C. van der Burg schreef op 24-1-2015
      om 11:29:
Hallo Ad,

Ik werk onder Windows8 met LO 4.3.5.2.
Daarbij werkt de beschreven manier van Cor op de juiste manier.
Op bij het verplaatsen met behulp van blad verplaatsen/kopiëren wordt de juiste
kolombreedte overgenomen.
Kolommen selecteren en vervolgens kopiëren met de gegevens plakken met behulp
van Plakken speciaal met de optie Alles selecteren geeft de juiste kolombreedte.

Indien dit alles bij de klant niet juist werkt dan denk ik evenals Kees dat er
iets niet juist zit met het profiel.

Groetjes, Henk.