Ik gebruik LO al jaren met tevredenheid.
Echter, sinds de update 4.3.5.2 worden mijn formules (bijv. =SOM(A10:A20) in de betreffende cel wel vertoond, maar niet meer in de cel uitgevoerd. In de statusbalk wordt rechts onderin keurig vermeld dat "som=100". Mogelijk dat ik ergens op een verkeerde knop heb gedrukt, danwel een vinkje teveel of te weinig heb geplaatst?
Hoe krijg ik dit weer in orde.
Ciao, Roberto

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.