Sorry, vergeten:
Al sinds 8 jaar Ubuntu, nu 12.04 LTS. Erkend MicroSof hater.
Drie PC's: 1) IBMT43, 2) BioStarDeskTopDualCore, 3) Asus Eee A700.
Alle drie met DropBox, waar ALLES op staat. Everything in the CLOUD! Alle
foto's staan in MijnAlbum openbaar met sleutel *distos. *Sleutel kent
verder landcode zoals NL, jaartal jjjj, plaats zoals Brussel.
Verbijzondering als *Laeken * kun je ook proberen.
Twee printers kleur ink HP ENVY 4500 netwerk, laser zw HP1020 local.
Netwerk WiFi 2172XJ45, a, c , d.
De buren liften bij mij mee op het netwerk... Sociaal!! Bandbreedte genoeg.
Nou weet je bijna alles, behalve mijn pincode...
Groet, Dick