Beste mensen,

De LO-dag in Tilburg zal ik niet bezoeken, omdat Tilburg mij te veel
reistijd kost. Om zes uur te reizen voor een bezoek van vijf uur, geeft een
kosten/baten verhouding, die voor mij onaanvaardbaar is.
Maar ik weet, dat deze LO-dagen op verschillende plaatsen gehouden worden,
ook bij mij in de buurt. Dit keer niet dus...

Groetend,
Dick Stomp