Kees Kriek,

Op zondag 4 oktober 2015, om 8:41 uur, schreef u met als onderwerp "[nl-users]
Antw: Pagina opmaak met een afbeelding".

> Hi Piet Jan

> Ik heb een poging gedaan met tabellen. Ik heb een tabel gemaakt met twee
> rijen en twee kolommen die de grootte van de pagina precies beslaan. Dan
> heb ik de afbeelding als achtergrond in de tabel opgenomen. In de cellen
> stel je de marges van de alinea zo in dat de tekst naast de afbeelding
> komt. Volgens mij moet het dan lukken. As de laatste cel vol is geef je en
> tab en dan wordt er een nieuwe rij aangemaakt met dezelfde specificaties.
> Ik zal mijn probeersel rechtstreeks aan je mailen.

Hartelijk dank voor alle tips.

Ik heb denk ik nu een werkbaar sjabloon gemaakt en laat de gebruikers
dit eerst een uittesten. Kijken wat er van komt.

Nogmaals hartelijk dank aan allen.

Met vriendelijke groeten,

Piet Jan Koeleman.

--