Beste libre users,

LibreOffice gebruik ik op de Laptop met Linux Mint en desktop met Ubuntu 14.04 LTS als gebruikersomgeving.

Op dit moment gebruik ik onder LinuxMint17.2 LibreOffice versie 4.4.3.2. Build ID: 40m0(Build:2) Locale: nl-NL

Als ik nu dubbelzijdig wil printen van documenten komt hij er enzijdig uit ondanks opgave van de printer om dubbelzijdig te printen.

Is er een optie in LibreOffice die hiervoor moet worden ingesteld en welke optie. Zelf heb ik er alles aan gedaan en kom er niet uit vandaar deze vraag.

mvg.

Aleidus Aalderink