Nu heb ik echt een vraag.

Iemand die ik ken gaat ergens een presentatie doen met Impress. Er zouden daar
een laptop en een beamer zijn.
Maar we weten totaal niet wat voor laptop, wat voor besturingssyteem enz.

Ik ga er vanuit dat het wel Windows zal zijn op die laptop. Maar dan is
natuurlijk meteen de vraag: 32- of 64 bit....
Als ik nu de "portable" uitvoering van LO installeer op een usb-stick, kan ik
die dan altijd gebruiken? Als die portable een 32 bit is zou het kunnen dat die
dus ook draait op een 64 bit Windows. Dat zou mooi zijn. Dat is bij andere
programma's ook meestal zo maar soms niet.
Wie weet hier iets vanaf?