Oké dan is het ook niet moeilijk. (met de andere systemen ook niet maar je moet
het even weten). Wat jullie waarschijnlijk niet gedaan hebben is TWEE dingen
downloaden. Het programma LibreOffice zelf EN het Nederlandse taalpakket.
Je moet even terug naar de site van LibreOffice en zoeken naar dat taalpakket.
Dat moet je dan downloaden. Dan dubbelklik je erop en daarna zal LO heel
waarschijnlijk Nederlands zijn.
Succes!