Hallo

Graag had ik een handleiding gevonden om een macro te schrijven die een query maakt in een ODB bestand om vervolgens het resultaat altijd op dezelfde plaats te steken in een ODT bestand, onder de vorm van een tabel, of een lijst met kommas (het gaat over een lijst van e-mailadressen).

Het is me, tot nu toe, niet gelukt om een voorbeeld te vinden op het Internet van iets gelijkaardigs.

Ik zou dankbaar zijn een stukje code te vinden om dat te doen. Elke hint is welkom.

Eens dat het werkt, wil ik nog een knop implementeren in mijn ODT bestand om die macro uit te voeren, als dat niet te veel gevraagd is.

Hartelijk dank op voorhand voor elke vorm van hulp.

Pierre