Beste,Voor mij zijn de oude valuta ook nog steeds nuttig :oude contracten met
oude muntwaarde annex omrekenkoers naar euro
      omrekenen maakt duidelijk dat de boel nog klopt met het
      oorspronkelijk document.Dit is wellicht meer in Calc een issue dan in
Base, maar bon.BertHubertus (Bert) Verdonck
Hildering 702290 Vorselaar0479993298
Op 18/06/2016 om 07:53 schreef Kees
      Kriek:
Hoi

Als je dit soort zaken aangepast wilt hebben moet je daar een melding voor
aanmaken in bugzilla. Maar wel goed nadenken over wat je doet, zoals je
ziet heeft Dick nog wel behoefte aan een valuta vóór de Euro.

Gr, Kees

Op 17 juni 2016 23:03 schreef Rob westeinrwest...@planet.nl:Hoi Dick,Maar: fl
dus weg en wel *f* terug! Anders kan ik geen tekst van vóór de
Euro vertonen...Indien nodig kan je je eigen opmaakcodes maken (zie schermafdruk
linksonder:
Gebruikergedefinieerd)https://www.dropbox.com/s/r1r4yfzangidbix/VeldopmaakBase.png?dl=0/Rob