Beste mensen. Ik zag in Writer de optie om visite- kaartjes te kunnen maken,
maar ik werd er niet wijs uit om te weten hoe het werkt.
Ik wil mijn visite- kaartje graag liggend of horizontaal hebben. Hoe regel ik
dat in Writer?  Ik heb wel speciaal papier voor dat doel.

Dat papier is 120 grams en Acid Free A4 210 x 297 mm van het type Spectra
Color. Bij Sima Europe.BV. Asten. Nederland.
Hoe geef ik dit aan in Writer? Ik wil die optie best gebruiken nu het toch op
mijn PC staat en ik heb het papier er voor.

Graag verneem ik wie hiermee de nodige ervaring heeft. Gisteren heb ik de
update van Libre Office opgehaald en gedownload.
Ik weet niet of dit in Writer nog verschil uitmaakt qua gebruiks- opties.
Wegens andere activiteiten kon ik dat nog niet bekijken.

Nu vanmiddag wil ik een poging wagen met een proef of het lukt voor de
opstelling van een visite- kaartje. Morgen heb ik ze nodig.
Ik ben dan met mijn vrouw op de Schrijversmarkt in de Verkade- fabriek te Den
Bosch ofwel ’s-Hertogenbosch.

Daar wil ik mij wel bekend maken middels die kaartjes, mits mijn printer
meewerkt en geen papier scheef trekt, zoals nu het geval is.
Reacties zijn van harte welkom en ik groet iedereen vriendelijk. Anton Doove.

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.