Dag Gerrit,

Gerrit Snijder wrote on 22-09-16 12:37:

> Omdat jij - denk ik - vermoed dat de spellingcontrole al of niet
> bewust door mij is uitgezet, heb ik nog eens nagedacht of ik iets heb
> gedaan dat de oorzaak kan zijn.

Inderdaad, ik denk dat je het gewoon per ongelijk heb uit- of aangezet ;)

Shift+F7 doet het. En er zit een knop ergens op een werkbalk. En in
Extra Opties > Taalinstellingen > Hulpmiddelen (Pieter verwees daarnaar)
kun je ook wat instellen.
Alle andere dingen zijn speculatief, doe ik niet aan mee ;)

h groet,
cor

--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6