Hoi Piet Jan

Ik heb het eens uitgeprobeerd met LibreOffice 5.2.2.2
In een bestaand document heb ik een aantal woorden gemarkeerd en vervolgens
gekozen voor Invoegen > Inhoudsopgave en index > Indexitem (één voor één).

Daarna aan het eind een nieuwe pagina gemaakt en gekozen voor Invoegen >
Inhoudsopgave en index > Inhoudsopgave , index of woordenlijst. In het
dialoogvenster Inhoudsopgave , index of woordenlijst heb ik bij Type
gekozen voor Trefwoordenregister. Daarna verscheen het trefwoordenregister
met de geregistreerde woorden. Na opslaan en afsluiten van het document heb
ik het opnieuw geopend en het trefwoordenregister bevatte nog steeds de
woorden. Ik kan jou probleem dus helaas niet reproduceren.

Vriendelijke groet, Kees