Volgens mij is er nog geen antwoord op het probleem van Ide hoe hij via
intypen van de code (door Rob gegeven) bij het teken komt.
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan die code intypen (de hexadecimale of
decimale) bij Speciale tekens, maar als ik daarna op ENTER druk wordt het
vorige teken dat ik had aangewezen, ingevoegd.
Graag dus nadere aanwijzingen, waarvoor dank.

Groet,
Harry Harmsen
Assen