Zeker, Rob, de oorspronkelijke vraag is ruimschoots beantwoord,
mede dankzij jou.
Dank daarvoor.

Je zou misschien kunnen zeggen dat ik een nieuwe vraag heb opgeworpen,
namelijk of iemand mij kan helpen te ontdekken waarom e.e.a. op mijn
desktop niet werkt.
Wellicht had ik daarvoor ene nieuwe draad moeten beginnen?
(mede daarom haal ik nu hieronder allerlei vorige mailtjes weg; en voor wie
mijn 'probleem' wil weten: zie mijn vorige mail[s]))

Groet,
Harry Harmsen
Assen