Dag Ad,
Het is hetzelfde gedoe als met het jaar 2000 toen ineens overal de eeuw bij
moest komen -als die er al niet bij was...-. Daar hebben we toen leuk veel
geld mee verdiend!
Er wordt met decimale punten en komma's een hoop geld verknoeid sinds het
door computers wordt rond gepompt... Maar eer de bankiers daar achter
zijn!?
Groet,
Dick