Ik heb er trouwens even een kleine verandering in gemaakt.
Fijn dat jullie het leuk vinden..
Pieter

Op 04-03-17 om 16:35 schreef Kees Kriek:
Ik vind het ook een mooie toevoeging aan het gebruik van de presenter
console en denk er aan om het op de documentenpagina op te nemen als
bijlage of zo iets, maar weet alleen niet goed waar dan. Iemand een idee?

Groetjes, Kees

Mooi werk Pieter, IKEA zou trots op je zijn.

René.

Ik heb eens een presentatie gemaakt over de presenter-console.

Ik hoop dat het nuttig is.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/6429690/LO/de%20presente
r-console%20van%20Impress.odp

Pieter