Beste Users,Ik werk onder Windows 7 - 64-bit met LO Versie: 5.3.4.2In de
helptekst vind ikonder de hoofdingNaar andere bladen verwijzen/ Celverwijzing
in een ander document
    volgende tekst:
De verwijzing naar een cel van
          een ander document bevat de naam van het andere document in
          enkele aanhalingstekens, dan een hekje #, dan de naam van het
          blad van het andere document, gevolgd door een punt en de naam
          van de cel.
Als ik dat doe (beide bestanden zijn
      geopend, ik selecteer de cel waarvan ik de gegevens wil gebruiken
      met de muis)resulteert dit in de foutcode "fout:509"Wat er speciaal is:
de cel die ik wil gebruiken is een beveiligde
      cel, in een beveiligd blad.=beveiliging van het blad opheffen en de cel
opnieuw
      selecteren geeft andere foutmelding: Calc meldt nu een fout in de
      formule en stelt een oplossing (alternatieve formule) voor:als ik die
'verbeterde formule' aanvaard door op ja te klikken is
      het resultaat: # NAAM?=na bovenstaande test heb ik bovendien via
Celopmaak de
      beveiling van die cel uitgezetmet als resultaat: opnieuw de fout:509Wie
kent wel een oplossing die werkt ?Alvast dank--Hubertus (Bert) Verdonck
Hildering 702290 Vorselaar0479993298