In Writer heb ik een nummeringsicoontje op de opmaakwerkbalk.
Als ik daar op klik met de muis (of de functietoets indruk waaraan ik
'nummering' heb gekoppeld) wordt een nummering ingevoegd in het
tekstdocument.
Echter, de aangegeven afstanden wil ik veranderen:
'Uitgelijnd op' staat nu op 0,64 cm - wil ik op 0,00 cm
'Tabstop op' staat nu op 1,27 cm - wil ik op 0,50 cm
'Inspringen op' staat nu op 1,27 cm - wil ik op 0,50 cm.
Ik kan dat telkens handmatig aanpassen, maar ik wil het zo instellen, dat
als ik op dat icoontje klik of de functietoets indruk, vanzelf die gewenste
afstanden gehanteerd worden.

M.a.w., hoe/waar stel ik dat standaard in?

Alvast bedankt.

Groet,
Harry Harmsen
Assen