Jan,

> Meestal worden breedte en hoogte begrensd door de afmetingen van de netto
> A4 zoals die door de betreffende printerdriver worden doorgegeven.

Het door Freek bedoelde scherm betreft het maken/wijzigen van eigen etiketten.
In dat stadium is er geen sprake van printers/printer drivers.
Wat er bijv. niet werkt is dat je met de kleine pijltjes het pagina formaat kan
wijzigen in stapjes van 0,1mm, maar dat je niet rechtstreeks de breedte/lengte
kan invullen (want dan springt de lengte naar 55cm of daar in de buurt).

Zodra er een bug report is, kunnen de mensen die het bovengenoemde scherm
hebben gemaakt/aangepast naar het probleem kijken en het oplossen.

Winfried