Hallo allen ik heb geen probleem als je bij beide letters I & J de
shifttoets ingedrukt houd kijg je dit als voorbeeld resultaat in dit email
(IJsbrand)
Dit als gekopieerd typewerk uit LibreOffice met Liberation Serif als letter
met punt 12 ( *IJsbrand )*

Vrede en alle goeds, en vriendelijke groet, Kees,
[image: qrcode]
   eigen website   DG Feanwâlden

t::    0511 464816
m:   0653 906756
e:    k...@haremaker.nl
e:    cjhharema...@gmail.com
w.   www.haremaker.nl
Denk aan het milieu alvorens te printen / Before printing think of the
environment