Hoi Fred,

Dank voor de duidelijke info in onderstaande!

Fred wrote on 08-03-18 16:29:

> Nu ik het na enkele dagen weer open blijkt dat het kader en de lagenda
> er alleen nog staat. De balken zijn verdwenen.
> Voor de zekerheid heb ik natuurlijk gekeken of de verwijzingen nog
> klopte en dit bleek wel het geval.
>
> Ik gebruik Versie: 5.2.7.2
> Build ID: 1:5.2.7-1+deb9u2
> CPU Threads: 4; Versie besturingssysteem:Linux 4.9; UI Render:
> standaard; VCL: gtk3;

Ik verdenk GTK3 er van. Zeker in combinatie met een relatief oudere
versie van LibreOffice.

> Locale: nl-NL (nl_NL.UTF-8); Calc: group
>
> Ik ben niet erg bekent met het maken van rekenbladen maar het werkte
> aanvankelijk wel.
> Wie weet een oplossing?

Je mag mij (en Pieter en ...) buiten de lijst om altijd een
test/voorbeeldbestand zenden.

vr. groet,
Cor

--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6