Wow! Je kan nu een geluid invoegen en dat blijft spelen tot je het stopt. Je
kan aangeven bij het begin van een dia dat het geluid-dat-aan-het-spelen-is
moet ophouden. Daarna kan je dan weer een nieuw geluid laten beginnen.
Volgens mij kan je hier alles mee bereiken wat je zou willen bereiken in een
presentatie. De bediening maakt een beetje een houterige indruik maar dat is
n.m.m. de charme van dit communicatie-medium.