Hi Pieter,

Pieter wrote on 21-03-18 07:04:
> Dank je Cor, voor je antwoord. Nee, de dingen die je noemt kunnen
> niet met de android-versie die ik gisteren geïnstalleerd heb.

Ik lees net dat je in de opties de experimentele features moet
inschakelen voor het bewerken van documenten.

> Ik zou een betere LO voor android echt een aanwinst vinden. Ik hou
> het in de gaten.

Benieuwd hoe het je bevalt.

> En ik zou het fijn vinden als de Document Foundation zich minder
> introvert opstelde.

Je kunt eventueel bijdragen met verbeteren. Dat werkt bijvoorbeeld heel
goed  door concepten van aankondigingen door te nemen en te verbeteren.
Is niet verplicht, maar kan hè.

vr. groet,
Cor

--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6