Dag John,

S. Bakker wrote on 06/08/2020 12:04:
> Bestand opgestart in veilige modus en nog steeds hetzelfde resultaat
>
> nu heb ik het verkeerd verwoord er staan nog steeds kolommen na kolom

hmm. Dat is jammer :)  Met een duidelijke correcte vraag, heb je wel
veel meer kans op een antwoord waar je verder mee komt ;)

> 175 echter de opmaak na kolom 175 is weg (randen om cellen) zet ik
> echter een getal in bijv kolom 183 dan blijft de opmaak wel zichtbaar na
> opslaan, sluiten en weer openen. dit maakt niet uit in veilige modus of
> niet. In versie LO 5.4 blijft de opmaak wel zichtbaar.
> nu ligt het niet zozeer aan kolom 175 als ik de laatste 8 kolommen
> kopieer en na kolom 180 plak verdwijnt de opmaak van de laatste 5
> kolommen na opslaan , sluiten en weer openen. en niet wanneer ik een cel
> vul na de opmaak.

Blijft voor mij - sorry - raadselachtig.
Iets met Beeld > Pagina-Einde misschien ??

vr. groet
Cor

--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6