Van: Spidey-Westland <spidey-li...@caiway.net>
Verzonden: zaterdag 29 augustus 2020 17:21
Aan: users@nl.libreoffice.org
Onderwerp: [nl-users] Impress file naar Powerpoint file

Beste users,

Als ik een presentatie met Impress maak, dan is deze file goed af te spelen
vanaf mijn linux laptop die dan aangesloten is op een beamer.

Ik heb di file ook bewaard als powerpoint file, maar dan zie ik direct
foutmeldingen, zoals onderdelen in de presentatie die niet meegenomen worden.

Dan is het ook niet af te spelen op een laptop met Windows.

Op het internet kan je wel een Impress file laten converteren naar een
powerpoint file.

Is hier ook een ander programma of tooltje voor om het zelf te doen op je linux
laptop?

Met vriendelijke groet

Wim ter Haar aka Spwidey-Westland