Ivo, het klinkt zo simpel dat ik me afvraag of ik je goed begrijp, dus bij
voorbaat excuses als dat niet zo is.
Volgens mij is het een kwestie van:
- de eerste dia niks
- de tweede dia je eerste item in felle kleur
- tweede dia kopiƫren, dan wordt dat de derde dia
- op de derde dia je eerste item donker kleuren en een tweede item
toevoegen in felle kleur, enz.

Zie de bijlage.

Groet,
Harry Harmsen