Op Fri, 15 Jan 2021 12:54:08 +0100
Cor Nouws <oo...@nouenoff.nl> schreef:

> Ja hoor. Een koppeling is in de cel gewoon een tekstelement.
> Je kunt het makkelijkst een test doen, natuurlijk ;)

Zonet vanalles en nog wat geprobeerd. Het lukt me niet.
Let wel het gaat hier over hyperlinks en niet over de tekst die men in
het rekenblad ziet.

Ter verduidelijking enkele schermopnames.
<URL:https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZgLAYXZFO22uxJdKeRwEhlT4jyIeBdd0Pyy>

Groeten,
Martin

--

UTSI: http://users.telenet.be/tos4ever/utsi.htm
Atari FTP-site: ftp://kurobox.serveftp.net:3021