Op Sat, 6 Feb 2021 07:53:18 +0100
pieter <pieterkristen...@gmail.com> schreef:

> LO 7.1 is er nog niet voor mijn linux distributie (KDE Neon). Geen
> probleem: dan download ik het van de Document Foundation en
> installeer ik het.
>
> Nu heb ik dus de nog steeds "officiële" versie, 7.0.4, en de versie
> van TDF 7.1 op mijn systeem. Ik kan ze niet samen/tegelijk gebruiken
> maar wel na elkaar.
>
> En nu valt me iets op:
>
> LO writer 7.0.4
> https://documenten.mijncloudoffice.nl/index.php/s/CW8PtCRBeR6HHZN
>
> LO writer 7.1
> https://documenten.mijncloudoffice.nl/index.php/s/DXqdLKnyFiXGGtN

> [...]

Ik heb geen natwoord op jouw vraag, maar hier op OpenSUSE Leap 15.2 is
LO 7.1 onstabiel. Nog nooit zo'n onstabiele versie gekend.

Gisteren bijv. is Calc in een periode van drie uur vijfmaal platgegaan.
Met platgaan bedoel ik dat het programma gewoonweg zichzelf afsloot.
Gelukkig heeft LO een goede herstelfunctie.
Het gebeurde meestal toen ik een formule wilde invullen.

Groeten,
Martin

--

UTSI: http://users.telenet.be/tos4ever/utsi.htm
Atari FTP-site: ftp://kurobox.serveftp.net:3021