Beste mensen,

vanuit optie Bestand > verzenden > Document als email

vanuit optie Bestand > verzenden > Als OpenDocument-tekst e-mailen

Wat ik wilde is de tekst direct als email versturen door gebruik van sjabloon. Helaas krijg ik in beide gevallen een bijlage toegevoegd en dat was niet mijn bedoelinmg. Dar roept bij mij de vraag op wat is hier de beedoeling en zie geen verschil tussen beide optie.

Graag toelichting hierover en hoe kan ik vanuit LibreOffice e-mail verzenden zonder bijlage.

--
Aleidus Aalderink

Mijn email xs4all en Ziggo worden uitgeschakeld en nieuw emailsdres isĀ
i...@aleidus.nl