hallo zowel jouw probleem als dat van "confrater" Koeleman zou ik oplossen via
een beetje tekstsmanipulatie en een lusje
het moet vrij eenvoudig zijn om het adres van de eerste cel die je wil
samenvoegen ergens in een cel te plaatsen en in de cel daarnaast het adres van
de eerste cel van de tweede reeks Verder neem ik aan dat je met samenvoegen
samentellen bedoelt: in een derde cel zeg je dan =indirect(ades1-e
cel)+indirect(adres 2-e cel) als je echt wil samenvoegen wordt die + een &
opmerking zo ziet het eruit in Excel maar ik neem aan dat in LO de verschillen
klein zijn
je moet er wel voor zorgen dat je bij het "ineenknutselen" van je adres ergens
rekening houdt met een volgnummr (in je "teller") anders kan je geen lusje
bouwen
groetjes
julien