L.S.,
Ik heb gisteren de Nieuwste versie van LibreOffice (LO) gedownload en geïnstalleerd maar toen ik vanmorgen de PC weer opstartte kon ik geen enkel document meer openen.  Ik werk erg veel met LO maar alle documenten worden opgeslagen in Windows, als Word (.doc) of Excel (.xls).  Na installatie is wel weer het icoon voor LO op openingsscherm maar aanklikken geeft ook geen resultaat.  Ik heb vandaag geprobeerd het programma opnieuw te downloaden en installeren maar ook dat had geen resultaat.
Wat heb ik verkeerd gedaan en hoe kan ik dat oplossen?
Bij voorbaat dank voor de assistentie en vriendelijke groet,
Michel Beekman