Van: Martin /Nightowl/ Byttebier <tos4e...@telenet.be>
Verzonden: zondag 10 april 2022 22:19
Aan: users@nl.libreoffice.org
Onderwerp: Re: [nl-users] Prullenbak

Op Sun, 10 Apr 2022 21:35:55 +0200
<h.vdb...@hccnet.nl> schreef:

> Hallo Ton,
>
> Het is prettig als je kan vermelden in welke handleiding je dat
> gelezen hebt, zodat we weten in welke van de bijna 100 handleidingen
> die tekst te vinden is.

Basishandleiding: bij documenten beheren, sneltoetsen:
Bijv.

Del(ete)
Verwijdert, in de dialoogvensters Opslaan en Openen, de geselecteerde
bestanden of mappen. Items kunnen vanuit de Prullenbak worden teruggezet.

Groeten,
Martin

--

UTSI: http://users.telenet.be/tos4ever/utsi.htm
Atari FTP-site: ftp://kurobox.serveftp.net:3021 Running openSUSE Tumbleweed