Van: Milton <mil...@duurzaamdigitaal.org>
Verzonden: zondag 24 april 2022 14:10
Aan: users@nl.libreoffice.org
Onderwerp: [nl-users] is invoegen audio in Writer mogelijk?

Hoi allen,

In Writer staat in Invoegen > Media > Audio of video. Ik neem aan dat in een
Writerdocument een mp3-bestand kan worden ingevoegd waardoor audio wordt
afgespeeld als ik dit bestand open. Klopt dit? Ik dacht dat zoiets alleen in
Impress mogelijk is. Wie heeft raad? Het is me namelijk niet gelukt. Alvast
bedankt.

Groetjes,

Milton