Beste medegebruikers,

Voor het maken van financiële overzichten van onze vereniging, zet ik cijfers
en toelichtingen per maand en per soort in aparte tabbladen van een spreadsheet.

In het rapportagegedeelte, worden die cijfers en toelichtingen weergegeven met
behulp van het maandnummer en de functies VLOOKUP en HLOOKUP. Hierdoor kunnen
op ieder moment de cijfers en toelichtingen van al afgesloten maanden zichtbaar
worden gemaakt, door het wijzigen van het maandnummer.

Dat werkt prima, maar het enige dat daaraan ontbreekt, is dat de opmaak van de
cijfers en toelichtingen, bij VLOOKUP en HLOOKUP niet in de rapportage wordt
overgenomen.

Daarom wil ik graag weten waar ik een verzoek kan indienen om dit in één van de
volgende updates van het programma mogelijk te maken.

Met vriendelijke groeten,

Gerrit Snijder.