Hallo iedereen,

Sinds ik Windows11 draai, krijg ik in LO Writer deze melding:
Ontbrekende afbreekgegevens: Gelieve het pakket voor afbrekingen te installeren voor de locale “nl-NL”, met het gevolg geen woordafbreking aan het eind van de regel. Volledig LO verwijderen en opnieuw installeren heeft geen effect. Als ik op 'Leer meer' klik, wordt ik naar een website gestuurd voor een pakket voor OpenOffice uit 2010. Dat zal niet helpen. Zou Windows of Norton 360 een LO bestand als zogenaamd gevaarlijk zien en verwijderen? Wie weet raad?