Goedemorgen Cor,

Ik heb het venster gesplitst, cellen in 1 rij geselecteerd en sorteren gekozen
De selectie werd uitgebreid inclusief het afgesplitste deel.
Toen heb ik dezelfde truc gebruikt als bij het vastzetten, namelijk 1 lege regel bovenaan invoeren. Ook dit werkte niet. De selectie werd weer inclusief het afgesplitste deel uitgebreid.

Weet je genoeg?
Ander experiment?
Ik hoor het graag,
Groet,