Kees (en assistenten), dank voor jullie werk.

Hier een opmerking die niet binnen de documentatie van Writer thuishoort, maar
wel nuttig kan zijn voor een minderheid van de gebruikers.
De reden dat ik regelmatig moet teruggrijpen naar Word is om 2 redenen:

1. Macro’s zijn niet compatible vanwege de verschillende versies van Basic.
2. De correctie functie van Writer kan niet volledig overweg met de correcties
gemaakt in een docx in Word.

Omdat ik regelmatig documenten ontvang (en daarna weer met mijn correcties moet
retourneren), blijft Office (Word en Excel) voor mij een noodzaak.
Voor de rest kan ik uitstekend uit de voeten met Writer.
Groet,

Paul