2009/11/19 Freddy Holler <hol...@it.dk>:
> Til   open office
>
> jeg har oppen office ligggende påmin pc.
> men kan ikke åbne f,eks et ny tom side til at skrive på.
> kan det være fordi programmet ikke er installeret eller noget andet.
>
> mvh
>
> freddy holler

English:
Please write in English on this list. I don't know if there is a list
in Danish (us...@dk.openoffice.org?), but there is a Swedish list
(us...@sv.openoffice.org) that you could try. I am Swedish myself and
I understand what you are asking, but on this list most people don't.
On the other hand, there's a lot more traffic on this list than on the
Swedish (and danish I would guess, if there is one) list. So if you
can write in English you would more likely get more replies.
This time you got lucky and someone replied, but others who doesn't
understand any of the Nordic languages, and who maybe has the same
problem, will have big difficulties understanding the question and
answers…

Svenska:
Skriv helst på engelska på denna lista. Jag vet inte om det finns
någon dansk lista ((us...@dk.openoffice.org?), men det finns en svensk
lista (us...@sv.openoffice.org) som du kan testa. Jag är själv svensk
och jag förstår vad du frågar efter, men på denna lista är det nog
sällsynt. Å andra sidan är denna lista betydligt mer traffikerad än
den svenska (och den danska, antar jag, om den finns). Så om du
skriver på engelska till denna lista är chansen betydligt större att
du får svar.
Nu hade du ju lite tur och fick ett svar, men andra, som inte kan
något nordiskt språk, och som kanske har samma problem, har ju svårt
att tillgodogöra sig såväl fråga som svar…

Johnny Rosenberg