Dobry den,

format CSV je textovy format a nedokaze ukladat formatovanie na co LO
upozorni pri ukladani zositu. Z rovnakych dovodov nemozes do CSV ulozit
viac ako 1 harok.

K druhemu bodu sa neviem vyjadrit, preco sa to stalo. Do povodneho stavu to
mozes vratit bud krokom spat alebo nacitanim povodneho suboru ak si si ho
uz neprepisal. Obnova zo zalohy je tiez super. Ak nezalohujes, mal by si
cim skor zacat.

Aas.

Dňa 5. mája 2014 11:58, Peter <pe...@predajsvojpribeh.sk> napísal(-a):